torsdag 25 augusti 2016

Tack för idag, alla elever och föräldrar!

Ja, tack för många goda, utvecklande samtal! Nästa gång ses vi i januari och utvärderar höstens IUP:er, dvs. dagens olika mål. 

Några kommentarer från elever:

I skolan:

- Jag trodde matte var tråkigt men det var det inte!
- Jag har en mattetavla i huvudet!
- Tre köttbullar har jag tagit, och så tar jag två köttbullar till... Ah det blir fem det måste jag skriva ner(går och hämtar papper och penna och skriver ner mattetalet)!

På fritids:

- När jag inte vet vad jag ska göra så tänker jag lite och ser om jag kommer på det!


Ja, ni förstår nog hur trevligt vi har haft det!
Så tack! Hälsningar Anneli och Eva

Nya ord till samlingen: påverka, inflytande, tydlighet, tydlig, närmast, intonation, origami, universal och gäddhäng(fniss!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar